Wednesday, January 13, 2010

Buzy sokmo yea?

Haah, sekarang sangat sibuk di tempat kerja.
Ada saja benda baru yang muncul.
Malam ni nak kena buat video presentation.
Diberitahu last week. Macam laa saya banyak masa free. Dah laa tu, digasak tiap hari samada dah buat atau lom.
Eh, saya pun ada kerja lain tau. Jangan pressure, tak suka. Nanti output macam hampas!
Korang jugak tak suka! Padan mukaaa......
Oh ya, alhamdulillah benda yang diidamkan kami sekeluarga akan muncul nanti.
Cik abang kecik tuh mesti suka. Dia dah siap pasang angan-angan cuti sekolah aritu.
Sekali-sekala boleh ler nak, selalu tak dapek ler mama buat.

p/s: Botol air Ben 10 dia hilang kat sekolah. Ntah sapa yang berminat, padahal dah buat stiker nama. Nak suruh Arin buat entry pasal stiker laa pulak. Suh amik gambar sticker depa.

2 comments:

arin said...

missing in action ar botol dia. semalam balik amik dia.tak perasan botol air dia tado.

azwar said...

sticker nama salah.. suffiah hanum..