Thursday, January 15, 2009

Sangat sebuk.....

Kenapa sangat busy?

1. Preparing my netball girls for next week's MSSD Tournament. We got the news last week and this week, we had training full swing everyday after school. Makcik pong dah penat sangat nih...

2. Being in a new post this year requires me to supervise teachers and classes under my responsibility. Therefore, i am so thankful with my Crocs sebab kaki takder laa lenguh berjalan-jalan tiap hari 3 storeys building up and down. Yes, Crocs sangat selesa!

3. As a Head, saya juga ada tanggungjawab untuk Department sendiri. Kesian depa dok tanya bila nak buat meeting. Sebabnya, tiap hari sibuk ngan netball, kebajikan mereka terabai pulak.

4. Sibuk gak pikir pasal anak yang dah seronok pi sekolah. Semalam my mom asked him kenapa Ammar dapat banyak sticker (as a motivational tool). He replied, "Cikgu kata Ammar bijak,". (Senyum kambing bila dengar berita ini). My mom tanya lagi kenapa dapat banyak. He replied," Sebab Ammar tolong cikgu susun/tolak kerusi kat kelas,". Hahahaha. My mom laughed and said that so typical like the mother. yeah, i admit. I have this obsession that i like everything to be in order whenever before we leave home. Example yang paling ketara, kerusi dining table perlu dimasukkan and sinki mesti clear (at least!). Hahahahaha......

1 comment:

Anonymous said...

hi. cikgu adzua.5I times editor here [peiwei] hihi
BUGGING U BOUT 4I TIMES!!!!