Wednesday, July 1, 2009

Gila Kasut

Ada orang gila beli buku.
Ada orang gila beli kain.
Ada orang gila beli gajet.

Saya dan hubby gila beli KASUT.
Kalau datang rumah di Kolumpo ni, belakang pintu ada rak kasut.
Mostly belongs to encik suami.

Ada berkotak-kotak kasut.
Tuh lom campur yg dalam kotak kat bilik belakang.
Lom campur kasut yang dah hilang.
(Pak mertua di JB pun ada banyak collection kasut, ada brand yang tak leh jumpa kat Msia)

Hubby gemar beli sneakers. Sangat cerewet tang beli kasut.
Sneakers yang terbaru (2,3 bulan lepas) ialah Adidas, dibeli di Pavillion.
Saya suka beli Crocs. Mudah beli online saja sekarang. Murah!
Baru dapat dua pasang. Satu salah size, satu lagi kaler cam ta
k sesuai kat kaki ini.Ni tengah usha lagi kasut Crocs. Somehow, hitam memang sangat laa sesuai.

Ada sepasang kasut tuh, beli masa nak buat hantaran.
Hehehe..sekarang jadik barang hiasan saja. Sebab tumitnya, ya rabbi sangat tinggi.(Ntah apa kes pilih yang itu)

Tahun lepas untuk raya rembat 2 pasang masa Metrojaya Member's Sale.
(wedges dan sandal)
Pun tersadai gak dalam kotak.

Moral of the story: Raya ni pakai kasut Crocs je la!

p/s: Pi keja pun pakai Crocs. Yang lain sangat tidak sesuai. Kena kutuk kaw-kaw kalau pakai heels atau sandal. They said i looked weird in those shoes. Even p
akai baju kurung on Fridays pun, boleh jadik isu. Hahahahaha.....

p/s: Nasib baik si kecil belum pandai pilih kasut. Tapi dia cerewet bab stokin. Stokin mesti sama dengan jenama kasut. Kopak ler camni.

Ini kasut anak bujang saya. Hanya dipakai kalau ada special occasion. Dia lebih gemar berselipar dari bersandal atau berkasut.
(Gambar diambil oleh Ahcu)

2 comments:

Marsha~ said...

beli crocs online ke?? beli kat mana?? nak link buleh?? hehe

Lya said...

Gila kasut? Aku memula rajin gak beli kasut. Sekali beli, 2 pasang, 3 pasang.. Tapi akhirnya yang aku suka pakai je aku lenjan. Yang lain, buat hiasan... kadang2 aje aku layan....